Pro smluvní zákazníky využíváme k zadávání požadavků, či hlášení poruch, jednoduchý tiketovací HelpDesk systém. Výhoda tiketovacího systému je v jednoduchosti použití a přehledu o stavu řešení nahlášeného požadavku.

Jsou dva způsoby, jak zadat nový záznam. Poslat email na adresu helpdesk@khkonvert.cz, kdy se tento email automaticky převede na nový tiket v systému (a to včetně příloh).

Nebo využít webové rozhraní helpdesku, které najdete na adrese help.khkonvert.cz.

Pokud požadavek zadáváte poprvé, je lepší ho poslat emailem. Tento krok automaticky vygeneruje přístup do systému na základě vašeho emailu. Poté stačí provést reset hesla a máte přístup do webové aplikace.

Zadání dalšího záznamu provedete tlačítkem + vlevo dole (označeno šipkou), jak ukazuje obrázek níže. Webové rozhraní má tu výhodu, že vidíte, všechny vaše požadavky, včetně způsobu jejich řešení.

Pokud se jedná o firmu, můžou požadavky zadávat všichni zaměstnanci, bez ohledu na to, zda emailem, či přes portál. Díky automatickému přiřazení k firmě máte přehled o všech zadávaných požadavcích.